سربریدن نوزادان عراقی توسط داعش
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب
 سربریدن نوزادان عراقی توسط داعش
یک سازمان حقوقی با اشاره به جنایات تروریستهای داعش در عراق و بریدن سر نوزادان، تأکید کرد که این تروریستها از صحنه تجاوز به زنان مناطق بشیر و طوزخورماتو فیلم برداری کرده‌اند.

به گزارش ارتاویل نیوز  ؛سازمان "کمپین مردمی و ملی برای گنجاندن انفجارهای عراق در لیست جنایات جمعی " (حشد) در گزارشی اعلام کرد: گروه‌های مسلح روزهای 12 و 13 ژوئن 2014 به روستای بشیر در جنوب شهر کرکوک و 4 روستای دیگر در شهر طوزخورماتو حمله کردند، و پس از درگیری با ارتش عراق این روستاها را به کنترل خود درآوردند .

حشد در گزارش خود افزود : گروه های مسلح جرایم و جنایاتی را در حق ساکنین بی گناه این روستاها مرتکب شدند که این جرایم و جنایات طبق کنوانسیون منع کشتار جمعی مصوب سال 1948 باید جنایات جمعی خوانده شود.

حشد خاطرنشان کرد: مردان روستاها به سوی طوزخورماتو فرار کردند، ولی زنان و کودکان نتوانستند فرار کنند و قربانی حملات گروه های تروریستی شدند.
گزارش حشد حاکی است: گروه‌های مسلح چند مرد و زن و دختر را پس از کشتن چند روز از تیرهای چراغ برق و منبع آب آویزان کردند که یک دختر 12 ساله در بین این افراد دیده می‌شد .
حشد در گزارش خود اعلام کرد: یکی از فجیع ترین جنایاتی که گروه های مسلح مرتکب شدند، این بود که به یک ساختمان مسکونی حمله کردند و همه ساکنان آن از جمله 5 کودک شیرخوار را سر بُریدند.

کمپین مردمی و ملی برای گنجاندن انفجارهای عرق در لیست جنایات جمعی اعلام کرد: افراد مسلح وحشیانه به زنان و دختران تجاوز کردند؛ و برخی از زنان و دختران به علت تجاوز وحشیانه جان خود را از دست دادند یا دچار بیماری روانی شدند .
گزارش حشد می افزاید : گروه‌های مسلح همچنین از صحنه تجاوز فیلمبرداری کردند و فیلم های تهیه شده را به خانواده های قربانیان دادند و به گفته یکی از مسؤولان محلی ؛ آمار دقیقی درباره تعداد قربانیان تجاوز جنسی گروه های مسلح در دست نیست زیرا خانواده ها به علت مسائل اجتماعی نمی توانند این رسوایی را فاش کنند.
حشد اعلام کرد : گروه های مسلح همچنین اموال و اثاثیه مردم را غارت کردند سپس منازل آنها را آتش زدند و 4 روستای ترکمن نشین را نیز سوزاندند. بیش از 15 هزار نفر به علت جرایم و جنایات داعش به مرکز استان کرکوک فرار کرده‌اند و هیچ امکاناتی در اختیار ندارند و برخی از آنها در زمین بایر و برخی دیگر نیز در مساجد، مدارس و مراکز دولتی به سر می برند .
حشد با درخواست از سازمان ملل متحد و دیوان بین المللی کیفری برای آغاز تحقیقات فوری درباره جرایم و جنایات گروه‌های مسلح اعلام کرد: سازمان ملل و دیوان بین المللی کیفری باید مشخص کنند که گروه های مسلح تسلیحات پیشرفته و مهمات خود را چگونه و از کجا تهیه کرده اند.

حشد افزود : جرایم و جنایاتی که گروه های مسلح هر روز در عراق مرتکب می شوند ، طبق مواد 6 و 7 اساسنامه دیوان بین المللی کیفری، جزء جنایات جمعی محسوب می شود .

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

پلیس فتا
ساعت18:56---5 تير 1393
سلام از شما به دلیل منبع نزدن خبر شکایت شه برای همه خبر خود منبع بزنید در صورت تکرار تخلف وبلاگ شما فیلتر خواهد شد

پلیس فتا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ پنج شنبه 5 تير 1393برچسب:, ] [ 14:53 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 114884
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1